My last day in LA

Då börjar min sista dag här i Los Angeles lida mot sitt slut.. 
Har tagit det lugnt under eftermiddagen och packat och städat. Sen vid 20tiden mötte jag upp Bea, hennes pojkvän och Julie på en italiensk restaurang i närheten. Mycket trevligt och helt ok mat! Det känns bra ändå att åka hem nu. Jag känner mig rätt så färdig med LA. Saknar min familj, släkt, vänner och vår svenska maaaat! 
På onsdag vid lunchtid är jag åter på svensk mark, woho! :)
 
Hahah, sista bilden är så klockren! Julie har fått sig en liten mustasch ;)
(Jag har tydligen fått något skit på kameralinsen)

Kommentarer
Postat av: Susann

Välkommen hem!!!

2014-03-04 @ 14:18:05
URL: http://liladrommar.blogg.se
Postat av: ElinAmanda

Vi längtar efter dig <3

2014-03-04 @ 15:26:44
URL: http://elinamanda.webblogg.se
Postat av: Toriiiiii

Välkommen hem till Sverige! Längtar efter dig! <3

2014-03-04 @ 15:56:32
Postat av: Eva johansson

💕💕💕💕💕💕
Trevlig resa o så syns vi i morgon !!
Välkommen hem !! 😘

2014-03-04 @ 16:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0