Warnemünde

Nu har det återigen varit ganska så tyst här på bloggen och egentligen har det inte hänt överdrivet mycket.
Har ju som sagt semester, så orkar inte med datorn så värst mycket.
Men förra veckan fick vi här nere i stugan ett ryck och tog en 3dagars-semester i Warnemünde, Tyskland. När vi kom dit vid lunch-tiden, så drog vi ungdomar nästan direkt till den enorma stranden precis utanför vårt hotell. Kändes nästan som om vi var på Miami Beach! (Minus palmerna och värmen...). Sedan blev det någon timme på hotellets Spa, med pool och bastu, innan vi drog på en god middag med allihopa. Tja, sen började helvetet..för min del. Under natten steg febern något otroligt och jag sprang mellan toan och sängen ett x-antal gånger + att jag trodde att jag skulle brinna upp. Dagen efter blev jag sängliggande precis hela dagen framför CNN, allt annat var dubbat på tyska.. Sedan ville städerskan komma in och städa och hon förstod inte en gnutta engelska. Jag trodde jag skulle sprängas..hon stod och tjöta i 10 min (!!!) och ville inte gå därifrån, medans jag försökte förklara att jag mådde skit. Men men, resten av resan var säkert bra för dem andra och jag blev bättre först dagen vi skulle hem igen. Woho... Denna resa finns inte med på min top 10-lista precis.

Iallafall, här kommer lite bilder som jag hann ta under min första dag på resan:

Visingsö

Är nu nere i sommarstugan och idag tog vi båten över till Visingsö med hela släkten!
Först åkte vi remmalag över ön och fick möta många historiska platser,
sedan lunch vid hamnen och sedan utforskade jag, Vilma, Filippa & Kasper Visingsös slottsruiner. Mys mys!

New Colour

Two days . .

Semestern ligger just nu runt hörnet med två arbetsdagar kvar, sedan är det semester i 3 veckor! Härligt!
Har egentligen inget speciellt bestämt, blir häng i sommarstugan och flytta helt och hållet in i lägenheten i stan.

Hemma !

Nu är man hemma igen från P&L-festivalen!
Det har varit grymt kul, men nu var det väldigt skönt att komma hem. Att få duscha, sova i sängen, äta riktig mat och få känna sig allmänt fräsch! Vi åkte från Borlänge direkt efter Håkan Hellström vid 02 och var hemma vid 06tiden imorse. Nu är man rätt så trött! Och nej, jag kollade inte på Håkan, skulle aldrig falla mig in. Jag kikade på Foreigner istället och dem var sjukt bra! Tog hand med frontmannen också ;)

Några andra band som var sjukt bra var Deadmau5, 30 sec to Mars, The Ark, Journey & The Sounds !