The Grove

Idag åkte jag och Bea till The Grove, ett trevligt utomhus mall. Vi åt lunch på Cheesecake Factory och man kan ju inte gå därifrån utan att ha ätit en stor slice Cheesecake som dem är kända för! Jag kan ju lätt säga att man inte ska äta lunch/middag innan man går på desserten. Så mycket och sååå gott! Mätta och belåtna, gick vi över till Nike-butiken för jag behöver ett par nya löparskor, då jag ska delta i tjejloppet på Lidingö i sommar! Stod där inne och velade i säkert 45 min och när jag väl bestämt mig hade dom inte min storlek hemma, men dom hörde av sig till butiken i Santa Monica, så jag ska dit imorgon och hämta upp dom! Ska ändå fixa mina naglar i närheten imorgon, så det blir perfekt! Nu ska jag plugga lite och sen se på the Grammy awards! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva Johansson

Mm….. farligt gott -)

2014-01-27 @ 06:51:16
Postat av: ElinAmanda

dedär såg iiiinte helt fel ut hörredudu!

2014-01-27 @ 15:24:12
URL: http://elinamanda.webblogg.se
Postat av: ElinAmanda

dedär såg iiiinte helt fel ut hörredudu!

2014-01-27 @ 15:24:12
URL: http://elinamanda.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0