The Ellen Degeneres Show !

Oh. My. God !
Vilken dag jag har haft!! 
Jag har vetat sedan december att jag hade chansen att få vara del av publiken på Ellen show, men har inte velat ha för stora förhoppningar, då jag hade standby-biljett. Finns det plaster över, så får man komma in. Kom till Warner Bros vid kl 10 och fick mitt och Beas nummer. Vi hade 40 personer före oss. Såg inte så jätteljust ut, men man vet ju aldrig! Vår check-in tid var kl 16, så det var mycket väntande. Men tillslut så var det såååååå värt det och jag är sååå glad att jag åkte när jag åkte. Hade tänkt att åka ca en timma senare. Men nu så kom vi in i studion och inte nog med det, vi fick sitta på FRONT ROW !! Alltså, förstår ni min glädje ??! Jag tittar dagligen på Ellen, både hemma och här! Jag har fan drömt om att få vara en del utav publiken och idag blev jag det och jag satt ca 5 meter ifrån Ellen. Så sjukt starstruck!! Hon verkar vara en sån genomgod person, precis som det visas i tv! När inspelningen var över, tackade Ellen oss i publiken och sa att hon uppskattade att vi hade tagit oss dit, speciellt om vi hade åkt långvägar. Vi fick alla en present också, hörlurar från Beat by Dr. Dre ! Tror jag vet någon som blev avundsjuk där hemma ;) Sen köpte jag en tshirt och mugg från the Ellen Shop. Just det, dagens gäst var Jesse Tyler Ferguson, som spelar Mitchell i Modern Family! Häftigt! Detta avsnitt kommer att visas på måndag här i USA. Har ingen aning hur mycket ni är efter där hemma, men ska försöka kika upp det. Jag är ju garanterat med i bild, hehe ;) 
 
 

Kommentarer
Postat av: ElinAmanda

fy fasen va häftigt :D förstår din glädje ;) puss!

2014-01-31 @ 18:30:42
URL: http://elinamanda.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0