Dermalogica

Idag vid lunch tog jag mig ner till Dermalogica för en sista ansiktsbehandling och köp av produkter innan jag åker hem! Måste passa på att köpa produkterna här, då det är ungefär är halva priset! Skönt som vanligt och nu är jag sådär pluffsig och rödmosig som man alltid är efteråt, hehe. 
 
Tänkte även säga stort grattis till min kära moster Susann och mina fina vän Martina som fyller år idag (imorgon för mig, fortfarande tisdagskväll här) ! Hoppas att ni får en superbra dag! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Susann

Tack snälla Jessie! Ser fram emot att träffa dej här hemma snart igen! Tiden har gått jättefort tycker jag! Ha en bra dag du med! Kraaam!

2014-01-29 @ 08:03:42
URL: http://liladrommar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0