Sista veckan

Nu var det ett tag sedan (igen) som jag skrev här, men det har inte hänt så jättemycket sedan släkten åkte hem, förutom att det har blivit lite lugnare och att jag har fått sova ut lite extra ;) Dom lämnade i torsdags och om 8 dagar är det min tur.. Jag tror att jag har gjort det mesta jag velat göra här i LA! Förutom att åka till Las Vegas, men det får bli en annan gång! Så denna vecka är det min sista vecka i skolan och förra veckan gjorde jag ett level-test för att se om jag hade vad som krävdes för att gå från "advanced" upp till den högsta nivån - "proficiency". Idag fick jag reda på resultatet och jag klarade det :) Så nu har jag fyra dagar i en ny klass, haha. Lite onödigt vill tyckas + att jag tyckte väldigt mycket om min lärare och klass som jag hade. Men som sagt, jag ville se om kunde ta mig vidare :) 
Sen ska jag försöka börja packa lite smått, för att se hur jag ligger till med vikten på väskorna. Jag borde klara mig, hoppas jag, hehe. Då blir det ju perfekt att göra den sista shoppingen också! Tror det får bli på 3rd Promenade i Santa Monica! Jag ska även träffa Bea och hennes pojkvän i veckan, så det ska bli trevligt! Sen, under min sista helg (då det tydligen ska ösregna och bli allmänt dåligt väder), så ska jag och Beas vänner dra på en inspelning av "Live with Kelly & Michael - After Oscar Show". Det är ju Oscarsgalan på söndag och efter det så ska denna tv-show spelas in med vinnarna, om jag uppfattat det rätt. Så det ska bli spännande! :) 
 
Nu har internet plötsigt blivit bra igen, så då kan jag fortsätta ladda upp lite random bilder från veckan som varit!
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva johansson

Grattis !!! ❤️ vi räknar ner här me .

2014-02-25 @ 07:46:22
Postat av: ElinAmanda

Hoppas du har det riktigt bra sista veckan! <3

2014-02-25 @ 10:16:25
URL: http://elinamanda.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0