Långhelg

I torsdags hämtade släkten mig strax efter lunch och så åkte vi upp till Santa Clarita där dom bor. Vilken skillnad på temperatur det är där borta. Santa Clarita ligger mer innåt landet, vilket gör att temperaturen oftast är högre än vid kusten. Så det blev lite häng vid poolen, shopping på olika mall och ätit gott. Vi besökte även Universal Studios, vilket var andra gången för mig, men första gången som det var en vanlig dag i parken. Förra gången var det Horror Night och blev då skrämd för livet..! Denna gång åkte vi en Studio-tour, där dom visade olika uppsättningar från filmer, vilket var kul att se! Åkte t.ex igenom Wysteria Lane från Desperate Housewives! I söndags när jag blev tillbaka-skjutsad till LA, så stannade vi en stund vid The Grove och Cheesecake Factory. Med andra ord, så har jag haft en mycket bra helg! :) Nu har jag två veckor kvar i skolan och sen är jag i stort sett hemma! Kan inte säga annat än att jag längtar en aning..! 
 
Har försökt att ladda upp bilder i över en timme nu.. Nätet har blivit så segt det senaste, vet inte varför.. Så det får endast bli dessa bilder. Får vänta och se om det blir bättre eller så får jag vänta tills jag kommer hem istället. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0