Familjen är här !!

Woho, nu är familjen här på besök! Väldigt kul! Det är min faster Anna, Tobbe och mina kusiner Vilma och Filippa som är här :) Dom kom hit i torsdags och det har varit full fart varje dag sedan dess! I fredags drog jag ner till Santa Monica där dom bor och hängde med dom på lite shopping på 3rd promenade. På kvällen åkte jag och ett gäng till gayklubben Abbey, som vi varit på innan. Sjukt kul som vanligt! I lördags så åkte jag och familjen till ett väldigt stort outlet och shoppade ännu mer! Inte så värst mycket för min del, men för den minsta blev det flera påsar! Spenderade ca 5 timmar där och sedan tillbaka till LA igen. Idag visade jag runt dom i Hollywood, Walk of Fame, Hollywoodskylten osv. Besökte även Madame Tussauds, vilket alltid är lite kul! Sedan cruisade vi längs med Rodeo Drive och sjöng på Pretty Woman-låten. Och sedan vidare till Beverly Center en snabbis och där var även Bea som vi åt middag med efteråt! Väldigt trevligt och kul att hon fick träffa min släkt :) Nu hoppas jag på att hon kommer till Sverige snart, så att hon får träffa den övriga släkten och familjen! 
Imorgon är det skola som vanligt och direkt efteråt ska jag bli upphämtad av familjen och sen drar vi ner till San Diego! Ska bli kul! 
 
 

Kommentarer
Postat av: ElinAmanda

åh va mysigt! :) önskar jag var med bara ;) <3

Svar: Jag också! :) <3
Jessie

2014-02-10 @ 20:38:09
URL: http://elinamanda.webblogg.se
Postat av: Åsa

Vad mysigt ni har det :)

2014-02-12 @ 14:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0