Los Angeles

Jag antar att det bara var en tidsfråga innan jag skulle dra mig mot USA igen... Jag fick mersmak och älskade tiden i New York och jag hade velat stanna längre. När jag kom hem ville jag dra till N.Y igen och det vill jag fortfarande! Blev ju helt förälskad i staden! Men att jag nu valde Los Angeles var främst för att en söt liten chilensk tjej tjatade på mig att komma dit :) Beatriz fortsatte sina studier i LA efter NY och ska stanna där tills i vår. Sen har jag inte varit i LA som jag kan komma ihåg (var dock där -97 när mor och far gifte sig) och har alltid velat åka dit i äldre dagar + att jag slipper vintern hemma i Sverige ;) Så detta är anledningen till att jag drar till LA och denna gång kommer jag vara borta i ca 6 månader! Jag kommer att plugga engelska igen. Jag var inne på att plugga något ämne på collage, men jag var försent ute. Så därför fick det bli engelska även denna gång. 
 
Jag lovar att hålla er här hemma uppdaterade så mycket jag kan! 
15 days to go....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0