It's my birthday !

Woho, då var man 23 år!
Det kändes självklart lite ensamt när jag har alla mina nära och kära där hemma på andra sidan jorden. Men jag vaknade upp idag till massa gratulationer, så det kändes bra ändå :) Tack allihopa! <3 
Idag så var det skola från 12.30 - 17.30 och sen vid 20tiden mötte jag upp Bea och hennes kompis Ana för att fira mig lite smått på en restaurang som hade riktigt goda pizzor! Av Bea fick jag ett presentkort på American Apparel och så fick jag en liten födelsedagscupcake! Blev så glad! :) 
 
 

Kommentarer
Postat av: ElinAmanda

Hoppas du hade det bra <3 cupcaken såg smarrig ut iaf ;) kram!

2013-10-29 @ 14:24:36
URL: http://elinamanda.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0