Hollywood

Igår tog jag och Bea bussen igenom Beverly Hills och sedan till slutstoppet - Hollywood! Där gick vi på Walk of fame och kikade på alla stjärnor. Jag kollade bara ner på stjärnorna så att jag glömde att kolla på allt runt om kring mig! Men man kan ju helt klart säga att Hollywood Boulevard och the walk of fame är som New Yorks Times Square.. Väldigt turistigt och lite nedgånget.. Alltså inte så mycket annat att se just där. Så efter att ha hittat de stjärnor jag ville hitta, så tog vi in på Johnny Rockets för varsin burgare och jag slog till ordentligt med en milkshake också! Sedan åkte vi hem till Westwood igen. Jag känner fortfarande av jetlagen.. Blir riktigt trött redan vid kl 20.. hoppas att det blir bättre snart! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0