Första skoldagen

Idag började skolan och precis som i skolan i New York, bestod dagen av massa info och tests för att se vilken level man tillhör. Jag kom med i Advanced och har eftermiddagslektioner, enbart. Alltså inte som i NYC, där man hade varannan dag förmiddag/eftermiddag. Lite dåligt vill tyckas.. Men man kan placera sig på en väntelista ifall man vill byta tidsschema. Får se hur jag gör. Än så länge verkar skolan bra och personalen verkar vara riktigt trevliga och hjälpsamma! Imorgon har jag min första riktiga lektion, så det ska bli intressant hur lektionerna är till skillnad från NYC och framförallt hur läraren och mina klasskompisar är! 
 
Här är området jag kommer att tillbringa mycket tid runt. Byggnaden till vänster är skolan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0