Abbey

Oh my.. mycket interessant fredagkväll jag fick uppleva! På kvällen blev jag upphämtad av Bea och hennes två spanska kompisar som var hur trevliga som helst! Vi körde till West Hollywood och så vi gick till en gayklubb! Haha, har aldrig varit på en gayklubb förut, men jag kan säga detta, att det var absolut inte sista gången! Det var så sjuuuukt kul! När vi först steg in i klubben, blev jag nästan alldeles genererad för att kolla på dessa heta män som stod på olika podium och på barerna endast klädda i kalsonger..... I just died and went to gay heaven! Otroligt kul att vara bland gays och transor! Det fanns även en gogo-dansare som var tjej och hon var grym! Det var nästan fler människor runt henne än runt alla killar! Men det var inte bara gay-folk där utan även en hel del hetro-människor också :) Det var ganska så lätt att urskilja, om man säger så.. Iallafall, kommer att gå dit fler gånger, lätt! 
 
 
Och ja... det finns två bilder på mig med dessa män.. tror inte att jag vågar lägga ut som här, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0