Third Promanade

Idag är det Thanksgiving här i staterna och det märks, big time ! För det är ingen trafik! Det kändes konstigt att gå längs boulevarden och se så få bilar! När jag anlände till 3rd Promenade i Santa Monica vid lunchtid, så var det också så otroligt lugnt. Vissa butiker var öppna och vissa inte. Iallafall, mötte upp Bea och Iga på Starbucks och vi satt och pratade i ca 2 timmar. Mycket trevligt att få catcha up lite och prata lite New York-minnen! Sedan gick vi till shoppinggatan igen och kikade i de butiker som var öppna och vissa hade redan börjat med sina Black Fridays erbjudanden. Jag och Bea köpte skor på Steven Madden för halva priset! Woho, så nu har jag nya kängor så att jag klarar mig i New York! Nu funderar jag lite på vart jag ska spendera min Black Friday.. Jag vill hitta den bästa H&M-butiken här.. tror den finns uppe på Sunset blvd. Eller om jag åker ner till 3rd Promenade igen. Vi får se lite hur jag gör!
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva Johansson

Härligt !!! ;-)

2013-11-29 @ 06:51:36
Postat av: Åsa

Hört du kommer att få besök nästa år😉😘

Svar: Yes, mycket trevligt!! :)
Jessie

2013-11-29 @ 20:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0