Thanksgiving lunch

Idag var det mycket kulturprat på lektionerna, då det är Thanksgiving imorgon! Skolan bjöd idag även på Thanksgiving lunch som bestod av kalkon, potatismos, sås, pumpa paj, stuffing och bröd. Det var väl helt ok! Inget speciellt egentligen.. Ser väl inte så jätteglatt ut på tallriken, haha. Så nu är jag ledig resten av veckan, vilket är behövligt! Jag gick och blev sjuk i måndags i skolan. Började med halsont som sedan gick över till feber.. Så jag stannade hemma i tisdags. Idag onsdag så vaknade jag utan feber, men var fortfarande förkyld och tjock i halsen. Så jag kände att jag mådde så pass bra så jag kunde gå till skolan idag. Nu ikväll blev jag bjuden på en till partybus, men jag kände att jag vill bli 100% frisk innan jag drar ut på sådana kvällar igen! Imorgon har jag och Bea bestämt träff på Starbucks i Santa Monica med Iga! Ska bli jättekul! :)
 
Ja, det blev bara dessa bilder från idag.. Finns en bild på mig och Lily också, men jag ser så jäkla sliten ut, så jag besparar er den ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0