Saturday night

Igårkväll var det dags för fest på "the partybus" som dom kallar det här. För en viss summa så åker man en buss/limo till en klubb med dricka inkluderat och sen skjuts tillbaka. När Bea och hennes kompisar har åkt på detta förut, så har dom åkt i en partybus, alltså en buss med dansgolv och få sittplaster! Men igår så blev det en större limo som vi alla åkte i. Jag, Bea, Andrea och Camila + en random kille fick ett litet eget krypin i bak i limon, vilket var mysigt! Tills denna kille spydde ner hela sig...... Han hade suttit tyst hela bilturen och druckit en drink, och enligt hans rumskompisar ska han ha varit helt nykter innan. Så vi antar att han blev åksjuk. Fy fan.. Jag var väldigt glad att jag satt nära fönstret!! Tur att det skedde 5 min innan vi kom fram till klubben och inte tidigare!
Oh well.. Väl inne på klubben så var det packat med folk och vi dansade till house och hiphop-musik. Det var kul till en början, men sen började jag bli uttråkad och musiken var inget att ha. Speciellt hiphop/rnb-musiken. Det blev dock lite bättre när Avicii och SHM spelades, men alla låtar spelas typ i 30 sekunder tills dom byter låt igen. Så hittills har jag inte blivit imponerad av klubbarna här i LA. Saknar utgångarna i kära Skövde med mina flickor!! Inget kan slå det! 
 
I veckan som kommer så blir det en kort skolvecka! Har skola tills på onsdag, för på torsdag är det Thanksgiving här i USA och så är man ledig på fredagen också! På fredag är det även Black Friday, vilket betyder en massa rea överallt! Får se om jag orkar ta mig en shoppingtur! Kommer antagligen träffa Iga också, som är här i LA nu :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0