New Yooooork !!

Just det, jag har glömt att säga att jag ska till New York City under jul och nyår !!
Jag är så jäkla glad att jag får besöka denna underbara stad igen! Jag och Bea åker den 25e december och åker tillbaka till LA den 1 Januari. Så ungefär en vecka i storstaden! Vi kommer att bo i Nixons lägenhet, vilket är superbra! Så vi kommer att träffa Nixon, Ryan och Abdul som gick i våran klass när vi var i NYC! Det ska bli så himla kul!! Så nu kommer jag ju att få uppleva vintern iallafall och få en riktig jul- och nyårskänsla! Nu måste jag dock fixa skor och vinterjacka inför resan...! Tror inte att jag kommer att klara mig med skinnjacka och converse.. Haha, Bea är så nojigt över vädret! Hon är ju inte van vid kylan, så hon tror ju att hon behöver världens tjockaste jacka med vantar, mössa, halsduk osv osv. Det kanske hon behöver iofs.. Men man vet ju aldrig hur vädret blir. Det kan ju lika gärna vara plusgrader när vi kommer dit! Så det återstår att se. Vi ska iallafall prova på att åka skridskor, för det har hon aldrig gjort, så jag ska försöka lära henne. Hehe, jag som knappt kan åka själv...! 
Som sagt, jag är så himla glad att jag ska få besöka New York igen och jag kan knappt bärga mig tills jag är där!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0