Morgonlektioner

Yes, nu har jag börjat med morgonlektioner istället för eftermiddagslektioner! Det är otroligt skönt! Visst jag får ingen sovmorgon, men sova kan jag göra på helgerna. Men nu så slutar jag mina dagar kl 11.45 (vissa dagar vid 14) och sen har jag hela dagen på mig att göra i stort sett vad jag vill! Jag har fått en ny lärare och klass och läraren verkar hittills bra. Det känns iallafall bättre än vad det gjorde med förra läraren, vilket känns bra! Och klassen kommer att ändras i stort sett varje vecka, för det är alltid någon ny som kommer eller så slutar någon. Men jag fick med mig en tjej från förra klassen som jag har lärt känna lite, så det är skönt :) Hon kommer från Kina men bor i Tokyo och är väldigt glad, söt och social! 
Så idag efter skolan, åt jag lunch, vilket bestod av yoghurtglass, musili och färska jordgubbar, blåbär och kiwi! Mycket gott och skönt att sitta ute i solen! Får passa på nu, för nästa vecka går det ner till ca 18 grader.. hehe, ska väl inte klaga egentligen ;) Sen gick jag för att hitta postkontoret, för det finns tydligen inga andra ställen som säljer frimärken, vilket jag tycker är lite konstigt. Men efter en stunds letande hittade jag mina frimärken! Sedan vidare för att handla lite basic stuff i matbutiken och sen hem till lägenheten. Nästan längtat hem till min dator, för jag har fastnat för en serie - Grey's Anatomy! Fattar inte varför jag inte fastnat för den förrän nu?? Hur bra som helst och kan inte sluta titta! Det bästa är att den finns på netflix! För tydligen när jag loggar in på Netflix via datorn här, så kan jag se så himla mycket mer än vad man kan göra i Sverige! Woho! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ElinAmanda

Greys är ju bäst! Fick hem säsong nio för några dagar sedan ;) Skönt att du har det bra sötnooos! pusss

2013-11-06 @ 18:24:57
URL: http://elinamanda.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0