Helgen

Helgen har varit relativt lugn. I fredags blev det lite spontant bestämt att vi skulle till en populär bar i Santa Monica. Populär var den minst sagt.. Den kön alltså.. Vi stod i kön i ca 2 timmar tills vi bestämde oss för att gå till ett annat ställe! Tur att man inte hade sina klackar på sig! Vi hamnde på en annan bar i närheten och hade det allmänt trevligt. I lördags tog vi bussen till The Grove och Farmers Market för lunch. Farmers Market är som en saluhall med massa mat och restauranger. Det blev pasta för min del och brasilianskt för dom andra. Sedan vidare till The Grove som är ett utomhus mall. Mycket trevligt ställe! Ska åka tillbaka dit någon dag och shoppa för mig själv. Det var fyra killar med i gänget som inte var så glada i att springa runt i butiker. Så efter en stund åkte var och en hem till sig. Väldigt skönt med en lugn kväll. Kollade på En oväntad vänskap, rekommenderas verkligen om ni inte har sett den! Idag söndag har det också varit lugnt. Tog mig en tur till ett köpcentrum som ligger 10 min ifrån mig. Det blev en kjol och strumpbyxor på H&M. 
 
I veckan väntas skola som vanligt. På tisdag ska jag skynda mig hem fort som tusan för att se matchen som vi kommer att vinna!! På onsdag kan det bli hiking på Runyon Canyon, där man kommer ganska så nära Hollywoodskylten och chansen ska tydligen vara ganska så stor att springa på någon celebritet, så jag ska hålla ögonen öppna! Sedan till helgen kommer Iga till LA. Iga är från Tyskland och gick i min och Beas klass i New York. Så det ska bli mycket kul att träffa henne! :) 
 
Köpcentrumet som redan var utsmyckat för julen. Jag fick till och med se tomten i egen hög person! Det du, Filippa... ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0