Happy Halloween !

Happy Halloween på er där hemma!
Här är det helt galet och det har varit två intensiva dagar med utklädnad och blod överallt! I torsdags var det karneval i West Hollywood där ca 500.000 människor i olika skapelser kommer! Jösses, folk är inte dåligt kreativa när det kommer till Halloween. Så det var en kul upplevelse! Mindre kul att ta sig hem dock med buss och utan batteri i mobilen.... men efter ca 1 timme efter att karnevalen var slut, var jag hemma. 
Igår var det skola som vanligt och på kvällen var det Halloweenfest i Beatriz byggnad. Mycket kul det också och så kul att alla verkligen går in för det! Till och med dekorationen var imponerande! Halloween är dock inte över ännu... Ikväll ska vi till Universal Studios där det nu är Horror Night! Gaah.... jag kommer typ skita på mig! När jag gick på gasten på Liseberg för något år sedan, så spände jag mig så mycket så att jag sträckte nacken. Ikväll lär jag väl få en hjärtattack! Kul ska det bli iallafall! :) 
 
Här kommer lite bilder från karnevalen och festen från igår:
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj .... Bra jobbat ! 😀

2013-11-03 @ 18:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0