Go Lakers !

Igår söndag, så var det dags för basket  - Lakers vs Minnesota på Staples Center! 
Arenan ligger i Downtown, så vi åkte vid lunch för att gå runt och kika lite innan matchen. I downtown hittar man de få skyskrapor som LA har och jag fick faktiskt lite NYC-känsla när jag gick där (om man bortser från palmerna). Så ett väldigt charmigt område! Sedan var det dags för match! Jag är väl inte så jätteinsatt när det kommer till basket, men kände att jag ändå var tvungen att få uppleva det! En upplevelse var det allt, sjukt stort och massa folk! Men om jag ska vara ärlig, så tyckte jag inte att matchen var så spännande.. det var bara en massa timeouts och en minut kunde vara hur länge som helst..! Och i typ varje timeout kom "Lakers Giiiiiirls" ut och dansade. Haha, jösses.. duktiga var dom ändå. Så.. jag håller mig nog till handboll ändå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0