Black Friday

Jag är heeelt slut...!
Åkte vid lunch till ett utomhus-mall som ligger i närheten som heter Westfield Century City. Mycket trevligt ställe! Det var ändå inte så överdrivet med folk, vilket var skönt. Antagligen hade den värsta ruschen varit, då rean startade redan igårkväll! Jag hade nog kunnat hitta mer än vad jag gjorde, men jag fick iallafall med mig lite från H&M, Victorias Secret och Bloomingdales! På H&M blev det två tröjor, strumpor och en finare festtopp. På VS blev det lite mer, som ni ser på bilden här nedan! Väskan och vattenflaskan fick jag gratis! Pyjamasen som ni också ser, är superskön, men jag kommer inte att använda toppen som pyjamas, utan mer som en mys/vardagströja.
Sen blev det en T-shirt från märket Zadig & Voltaire! 
Nu ska jag bara ta det lugnt ikväll och kika på någon film! Imorgon blir det middag på en fransk restaurang i Beverly Hills, då en fransk tjej som Bea känner fyller år! 
 
 

Kommentarer
Postat av: ElinAmanda

liiite lagom avis därå!

2013-11-30 @ 18:24:51
URL: http://elinamanda.webblogg.se
Postat av: ElinAmanda

liiite lagom avis därå!

2013-11-30 @ 18:24:51
URL: http://elinamanda.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0