The last night in NYC

Min sista kväll i New York blev såå himla bra! Mycket kul avslutning på det hela! Vi möttes upp ett gäng på ca 20 pers för att hoppa in i en slags hummer-limo på kvällen. Vi åkte runt i ca 2 timmar med massa dricka och grym musik! Vi stannade även i Brooklyn med utsikt över Manhattan! Sen avslutades kvällen på en klubb vid Flatiron Building. Som sagt, en mycket bra kväll! Dagen efter var det endast packning som stod på schemat.. Bea kom förbi ca 3 timmar innan jag var tvungen att dra mot flygplasten. Vi åt lunch i närheten på en italiensk restaurang och sen tog vi en liten promenad i Central Park. Sedan kom även Iga och hennes kompis förbi en timme innan jag skulle dra. Otroligt fina tjejer som tog sin tid att säga hejdå till mig! Dom kommer att bli otroligt saknade... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0