Union Square & Soho

Idag vaknade jag upp riktigt trött, då jag bara hade fått 4 timmars sömn.. Detta var nog första kvällen här som jag inte kunnat somna. Låg och vred på mig till 02 ungefär. Nu ikväll blir det nog väldigt mycket lättare! Just nu väntar jag på att Body of proof ska börja på tv! Riktigt bra serie! 
Idag var det morgonslektioner, då vi diskuterade kring olika ämnen osv, som vi brukar göra. Efter blev det en snabblunch med Maria (tyskan), sedan tog jag tunnelbanan till Union Squre för att kika in Nordstrom Rack. Det är som ett outlet. Nordstrom är ungefär som Macys i vanliga fall. Hittade inget direkt på kläd och sko-sidan, men köpte en bodylotion från Bliss som egentligen kostar 49dollar, men där kostade den 16dollar. Köpte även shampoo och balsam från Pureology som vanligtvis kostar ca 300 kr/st i Sverige och där kostade det under 200 kr. Tummen upp! Kommer nog åka tillbaka till Union Square för att kika runt där omkring. Fortsatte sen till Soho för att gå till Dermalogicas butik för att köpa lite produkter, som också är billigare där än hemma i Sverige! 
Efter det tog jag tunnelbanan hem till lägenheten och har slappat här resten av dagen. 
 
Union Square
 
Soho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0