Top of the rock

Idag hade jag sovmorgon och det var en välbehövlig sådan. Var så himla trött igår! Började som sagt skolan kl 14.15, men åkte in till skolan vid 12 för att möta upp två tjejer för lunch precis nedanför skolan. Sedan var det dags för skoldag nummer två. Idag hade vi en annan lärare vid namn Cory och han var väldigt lättsam. Vi diskuterade om det mesta kring ämnet: Stress. Det var ganska så lättsamt och inte lika "strikt" som igår. Hittar inte orden just nu, men jag föredrar denna typ av lektioner än vad vi hade igår med Helen. Svårt att förklara. Iallafall.. efter lektionerna gick jag direkt till Rockefeller Center för att åka upp till Top of the Rock. Har hört att detta ska vara ännu bättre än Empire State Building. Och visst var de det! Väldigt häftigt! På bilden över Central Park, kan ni se till den vänstra nedre delen av den stora sjön, ungefär där bor jag. 
 

Kommentarer
Postat av: Eva Johansson

Härliga bilder !!

2013-03-21 @ 06:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0