NYC nightlife !

Igår hade jag min första riktiga utgång här i New York. Riktigt kul var det, men dock inte lika kul idag... 
Kvällen började med att vissa av oss i klassen gick till en pub, då det var Julianas sista dag i skolan. Så vi hade ett litet "farewell Party" för henne. Väldigt trevligt var det! Ville faktiskt knappt gå därifrån.. Men jag hade senare bestämt med Maria & Thais att möta dem utanför vår skola för att ta oss vidare till en klubb. Vi gick till ett ställe som heter The Skyroom som befinner sig högt upp i ett hotell. Det var ett kul ställe, dock väldigt litet! Det är inte precis så stora dansgolv som det är i Europa. I New York kostar yta väldigt mycket, så tydligen är många klubbar väldigt små. Men det var kul ändå, vi hade ett eget bord och massa dricka till det. Klockan 04 på morgonen var jag återigen hemma i lägenheten. Och som sagt var det inte roligt att vakna upp idag, usch.. Men är man i New York så är man, därför kör vi på't idag igen ;) 
 
Lite bilder från puben
Här har vi Mirko från Schweiz och tre Sydkoreaner. Fråga mig inte vad dom heter, sjukt svårt att komma ihåg!
Sen har vi mig, Abdul från Saudiarabien, Erik från Sverige, Juliana från Brasilien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0