Lugn dag

Idag var det förmiddagslektioner till kl 11.45. Det gick bra och vi satt i grupper och diskuterade en relativt lång text vi hade haft i läxa. Sedan gick Helen igenom level-provet som är på måndag. Det ska vara ett prov som avgör om man har blivit tillräckligt bra för att ta sig upp en nivå eller om man fortfarande ska hålla sig till den nivå man redan är i. Nu har ju jag bara gått i skolan i tre dagar, så jag lär ju inte gå upp en nivå, men det kan nog vara bra att göra provet ändå. Det är inte obligatoriskt för oss nya studenter. Efter skolan gick jag till Herald Square vid 34th St (vid Macys). Gick in på VS och köpte en hel del: två bikinis från PINK, mjukis-shorts, skön luvtröja och 5 st trosor. Sen har jag bara tagit det lugnt resten av dagen. 
 

Kommentarer
Postat av: Susann

Såg du bikiniöverdelen som jag hittade på nätet ?

Svar: Hm, jag är ganska säker på att jag inte har sett den. Ska hålla utkik efter den när jag besöker VS igen :)
Jessie

2013-03-22 @ 07:20:11
URL: http://liladrommar.blogg.se
Postat av: ElinAmanda

LYX!

2013-03-22 @ 11:29:00
URL: http://elinamanda.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0