Columbus Circle

Idag bestämde jag mig för att besöka Columbus Cirle, där ett mall ligger med lite butiker och en stor matbutik Wholefoods. Åkte tunnelbana dit som endast tog 4 minuter. Riktigt fint shoppingmall, men inte så många shoppingvänliga butiker, så att säga. Fanns H&M och Sephora typ. Så kikade igenom dom och sedan gick jag till Wholefood som är känt för att ha mycket organisk och hälsosam mat! Mycket bra butik faktiskt, fanns verkligen allt. Man kunde även fixa mat där, genom att göra sin egna sallad och välja på olika maträtter och bakelser osv. Så jag köpte med mig lunch och efterätt hem ;) Hittade även mycket "svenskt" där också! Som t.ex denna filmjölk, swedish meatballs med brunsås, svensk choklad från märket FIKA, svensk ost och självklart knäckebröd från Wasa! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0