Tuesday

Jösses, imorse var jag riktigt trött.. Brukar vara det på just tisdagar, men på måndagar är jag relativt pigg. Tycker att det borde vara tvärtom, men jag antar att tröttheten kommer ikapp en. Skola idag som vanligt till ca kl 12 och sen hem för lunch och se på ett avsnitt Glamour ;) Sen åkte jag ner till Santa Monica och 3rd Promanade för att jag behövde ett nytt busskort och sen är jag fortfarande på jakt efter en tjockare jacka inför NYC! Provade några stycken inne på Abercromibe & Fitch, men ingen som var riktigt bra. Men jag fann denna mössa iallafall, superskön! Så nu har jag mössa och skor! Jag kanske klarar mig med skinnjackan.. just nu är det över 10 grader i New York! Det kan ju ändras, men ja.. ska fortsätta leta! Just nu längtar jag bara till fredag, då jag, Bea och tre tjejer till ska på inspelning av Two and a half men! Ska bli sååå kul!! Det tråkiga är att man inte får ha med sig sin mobil in, så man kan ju inte ta bilder eller så.. Men det ska bli en upplevelse iallafall :) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva Johansson

FIN MÖSSA & TJEJ !!!!! <3

2013-12-04 @ 18:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0