The Hollywood Christmas Parade

I eftermiddags begav vi oss till Hollywood blvd för den årliga jul-paraden som har pågått i över 80 år!
Vi kom precis dit när för-konserten var innan paraden och då hörde vi Lee Ann Rimes, men jag hann inte se henne. Efter så kom Billy Ray Cyrus och sjöng två låtar. Den första dedikerade han till Paul Walker som dog igår här i LA i en bilkrasch, som ni säkert har hört om. Sist men absolut inte minst kom Stevie Wonder upp på scen! Hur stort är inte det?! Han är ju en legend! Coolt tycker jag att man har sett honom :) Sen då till paraden.. Jag kanske har sett för många Disney-parader då det är massa sång och dans hela tiden, men här var det att t.ex en orkester kom och sen dröjde det 5 min innan nästa akt kom förbi. Och då stod vi ändå i starten av paraden. Det fanns liksom inget sammanhängande. Så vi stannade inte så länge. Något som var "coolt" var att skådespelare åkte förbi i bilar från olika såpoperor! Jag, mamma och farmor är ju smått besatta av Glamour (Bold and the Beautiful) och sen åkte även några skådespelare från Days of our Lifes förbi, Susann! :) Så det var många kända ansikten man fick se idag! En nöjd Jessie går till sängs nu ;) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Susann

Kul! Du vinkade väl från mej ;)
Kram!

Svar: Såklart ;) Kram!
Jessie

2013-12-02 @ 09:02:57
URL: http://liladrommar.blogg.se
Postat av: Eva Johansson

Coolt !!!

Svar: I knoooow!!
Jessie

2013-12-02 @ 13:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0