Swedish Christmas Fair

Nu har jag äntligen fått lite julkänsla! Det är inte lätt att tro att julen är nära när det är ca 20 grader varje dag och att se palmer överallt! Jag och Bea åkte vid lunch och när vi kom dit så var det massa folk och olika stånd som sålde lite allt möjligt, dalahästar, träskor och andra hantverk som vi har hemma. En traditionell julmarknad helt enkelt! Sen fanns det olika stånd som sålde kakor och andra bakverk. Bea och jag köpte varsin påse med chockladbollar, såå goda! Bea tyckte också om dom :) Sen köpte vi oss mat och vi ville ju självklart testa köttbullarna, men dom var slut...typiskt. Så jag åt pannkakor och Bea tog en räksmörgås som hon i stort sett tryckte i sig :) Sen var det dags för luciatåget! Så mysigt och stämmningsfullt! Sen skulle ju Steve Angello från SHM komma och kröna Lucian, men han var tydligen dubbelbokad, så Isabel Adrian kom upp istället! När det var över, så köpte jag två stycken Marabou och marsipangrisar, mums! Helt sjukt vad man saknar maten hemifrån..! Bland alla människor som var där fick jag även se en till "Hollywoodfru", nämligen Gunilla Persson och hennes dotter Erika. Tja, inga kommentarer.. De var precis som på tv. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva Johansson

Härligt !! 🌟

2013-12-16 @ 10:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0