Saturday

Idag sov jag ut länge, vilket var såå skönt! Sov nog 11h i natt, välbehövligt! :) Sen facetimade jag med mor och far innan tog bussen till samma köpcenter som jag åkte till på black friday för någon vecka sedan. Där hade jag hoppats på att hitta en jacka så jag slipper frysa i NYC, men hittade självklart ingen.. Hittade dock lite julklappar till några av mina nära och kära... ;)) Måste dock ta mig till butikerna igen, då jag inte alls är klar med mina inköp! Det får vänta tills nästa vecka. Imorgon ska jag på en svensk julmarknad som jag ser sååå mycket fram emot! Dom kommer att ha luciatåg, svensk mat, godis, fika och massa annat svenskt! Längtaaaaar! Och vid kröningen av lucian så ska Steve Angello från Swedish House Mafia vara där! Så kul! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0