God jul från LA !

God Jul på er alla där hemma!! 
Här är det fortfarande den 23e och imorgon blir det att packa resväskan och på kvällen ska jag och Bea till några tjejer på julmiddag! Ska bli trevligt :) Sedan på juldagen åker vi tidigt från LA och landar på kvällen i New York! Sooo excited!! Idag fick jag ett till paket med choklad! Haha, happy happy! Sen fick jag även risgrynsgröt! Haha, snacka om att jag blev paff!
Får säga tack till Tomten och mina hundar som julklapparna var ifrån ;) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva Johansson

GO' JUL på dej älsklingen !!

Det ska ju komma mera ;-)

puss puss !!

2013-12-24 @ 09:12:45
Postat av: Eva Johansson

Glömde… Snygga naglar !!

2013-12-24 @ 09:14:01
Postat av: ElinAmanda

God jul fina du ! <3 ha det superbra i New York! pussssss <3

2013-12-24 @ 09:49:13
URL: http://elinamanda.webblogg.se
Postat av: Susann

God fortsättning! Ha det toppen i NY!
Kram!!!

2013-12-25 @ 09:39:12
URL: http://liladrommar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0