Facial at Dermalogica

Idag har jag varit på ansiktsbehandling på Dermalogica för andra gången sedan jag kom hit. Jag har ju fått sådan dålig hy det senaste, vilket har påverkat mig väldigt mycket. Innan så hade jag en superfin och nästintill felfri hy, enligt min hudterapeut! Men för lite mer än ett år sedan, så började det ploppa upp fler och fler finnar. Strax innan NYC, så började det bli värre. Det var liksom ingen hejd på dom.. Just nu har det lugnat sig lite, men det syns fortfarande. Min hudterapeut här i LA har rekommenderat mig att byta ut min dagkräm Skin Smoothing cream till Active Moist som är mer för kombinerad hy, så vi får se nu om det hjälper något. 
 
Dessa produkter blev inhandlade idag -
rengöring, ögonkräm, dagkräm och de två till höger ingick när jag köpte dagkrämen - en ler-rengöring och precleanse

Kommentarer
Postat av: Eva Johansson

Hoppas det var lika bra denna gången o att produkterna blir bra ;-)

2013-12-11 @ 08:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0