Thursday

Idag var det varit full rulle och jag var sjukt trött när jag kom innanför dörren vid 17.30! 
Det var skola som vanligt kl 08.30. Hade lite grammatik och sen reading club. Direkt efter, så tog jag en smoothie och varm macka "to-go" på Starbucks för att sedan ta mig till Fifth Ave. Gick som vanligt in på H&M, som verkar väldigt ofta få in nyheter. Vidare till Abercrombie&Fitch, vilket är en butik som inte direkt har fallit mig så mycket i smaken tidigare, men hittade faktiskt nu en söt sommarklänning och ett par shorts. Sedan vidare till Bloomingdale's som ligger några avenyer bort. Var främst ute efter skor: ballerina, sandaler och/eller klackar. Hittade ett par ballerinaskor från Sam Edelman som var väldigt sköna. Hoppas nu innerligt att jag inte får skoskav av dessa, som jag får av mina Tory Burch som jag har med mig hit... 
Sedan var nästa stopp en nagelsalong. Jag var i stort behov av att fixa naglarna, har inte fixat dem sedan jag åkte hemifrån, vilken nu är nästan 5 veckor sedan! Jösses.. "bara" 4 veckor kvar nu! Gick in på en liten salong och fick tid med en gång. Gjorde en Gel Manicure fill in och det blev faktiskt bra! Nästan lika bra som mammas ;) Men bara nästan.. Nu ska dom ju hålla också. Det är väl det som ska bli intressant. Dom på salongen blev väldigt förvånade att jag hade haft mina naglar i ca 5 veckor och att dom satt så bra som dom gjorde! 
 

Kommentarer
Postat av: Eva Johansson

Låter som en härlig dag !
Är det samma lack som sist ?

Puss & Kram <3

2013-04-12 @ 06:51:39
Postat av: Susann

Har det redan gått fem veckor!!! Då är du ju snart hemma igen :)
Kram!

Svar: Ja, tiden bara springer iväg...!
Jessie

2013-04-12 @ 08:08:44
URL: http://liladrommar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0