Stardust & Latitude

Idag tog jag med mig Nixon, Beatriz och Iga till Stardust som jag har varit på tidigare. Skrev även om detta ställe i ett tidigare inlägg när jag var där med Maria. Det var lika bra denna gång och dom tyckte att det var riktigt bra! Efter middagen drog vi till en bar som heter Latitude, där vi träffade Thais och hennes vänner. Det är nämligen Thais sista dag imorgon.. Så vi hade ett litet farewell party för henne. Vi stannade dock inte så länge.. Imorgon blir det nya tag! Det är sen skoldag som vanligt på fredagar. Så på förmiddagen ska jag städa en del i lägenheten, för efter skolan, kommer några från klassen hit för ett litet pre-party, ett lugnt sådant. Jag får ju inte ha fester här och denna byggnaden är väldigt lugn och tyst samt att det finns några barnfamiljer här, så det kommer att vara lugnt imorgon. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0