Soho & Little Italy

Idag var det bestämt att jag och ett gäng skulle mötas i Soho för brunch. Jag blev en halvtimme försenad, på grund utav en massa strul med tunnelbanan. Satt fast på tåget en stund och ett tag försvann även lyset och det berodde på något signalfel. Sen stannade tåget vid närmasta station och kunde inte åka vidare. Så det blev lite smått kaos.. Då var det bara att ta en taxi ner till downtown. Det är ju en bit.. men men, jag kom iallafall fram och där blev det amerikanska pannkakor och bacon. Supergott, men alldeles för mycket mat! Efter brunchen blev det en del shopping med Beatriz. Vi gick runt i flera timmar och sen bestämde vi en tid med Mara och hennes syster för middag i Little Italy. Vid den tiden var vi sjukt trötta och hungriga, samt att mina fötter hade halvt gett upp. Mina superstora blåsor på lilltårna gjorde det inte bättre precis... Vi hittade tillslut en italiensk restaurang som bara serverade pizza och det skulle vara en av dom bästa pizzorna i NYC. Jag kan nog faktiskt hålla med, riktigt gott var det och nästan precis som pizzorna i Italien! 
 

Kommentarer
Postat av: Eva Johansson

Mmmm.... Ser god ut !

2013-04-29 @ 07:08:04
Postat av: Åsa

Pizzan ser fantastisk ut dock inte pannkakorna 😜

Svar: Pannkakorna var supergoda, dock inte de karamelliserade äpplena som är ovanpå :P
Jessie

2013-04-30 @ 07:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0