Farewell-party for Annabel

I fredags direkt efter skolan, gick jag och nästan alla i klassen till Koreatown för middag. Det var Annabels sista dag, så hon tog oss till en Koreansk restaurang. Det var en riktig upplevelse och jag har nog aldrig sett så många små tallrikar på ett bord förut! Så mycket tillbehör till allting och så drack vi risvin till, som är väldigt sött. Efter middagen drog vi vidare till en bar där vi satt i någon timme, innan vi drog vidare till klubben, the Cellar Bar. Jag har varit där innan och det är ganska så litet. Men musiken var riktigt bra och vi hade superkul! Många andra EC-studenter var där också. Jag tror att vi stannade till ca 04.00 Så det var en lyckad kväll! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0