Tingelings 20års jubileum !

Har nu idag repat mig efter en sjukt kul gårdag!
Min lördag började vid 12 på Salong Tingeling, där vi alla modeller fixades inför kvällen. Helt sanslösa frisyrer och make-ups fick vi alla! Vid 17tiden drog vi till Scandic Billingen för att repa lite och fixa till det sista med kläder osv. Sedan började alla ca 220 gäster komma inströmmande. Vi fick sitta bakom stängda dörrar ett tag innan det var vår tur att komma ut. Riktigt grymt var det! Jag och Ester gick med två killar på catwalken och vår låt var Sexy and I know it, lätt bästa låten att gå till! Efter visningen kom Showkanalen och showa loss och hade även med sig ingen mindre än Jessica Andersson ! Grym kväll och grattis återigen Tingeling, Åsa & Heidur! 

Läs om festen och se lite fler bilder på Skövde Nyheter!

Detta blev min look för kvällen, massa tupering, stor fläta i mitten och två "horn" gjorda av hockeytejp!


Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Härligt. De ville ha mig som hårmodell/modell också men jag var ju utomlands då. :) Men håller med. Absolut bästa salongen :))

2012-02-09 @ 11:25:50
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0