Start over

Nu blir det snart dags att släcka lampan..Hoppas att man kan somna nu bara, gick upp lite väl sent imorse..!
Men så kan det gå, när man älskar att sova länge :)
Så nu blir det att tagga ny vecka.. Ser nästan fram emot morgondagen och det är ju inte så ofta, inte när det gäller en måndag! Men imorgon börjar jag dansen igen :) Hade gärna gått kvar på Dansverkstán, men nu när jag flyttat blir det lite väl långt att åka.. Så nu ska jag gå på en danskola som ligger ca 2 min ifrån mig, perfekt ju! Hoppas denna är lika bra bara som min förra! Nu ska jag ta mig an något som heter "Feminine Vibe" och placerat mig i den avancerade gruppen, så får hoppas att detta är något för mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0