ElfteSeptember

Idag har det minsann varit full rulle i stort sett hela dagen!
Vid 11 började jag göra kanelbullar och vid 14 var jag klar! Pust.. kommer nog ta ett tag innan jag gör bullar igen.
Mycket enklare att slänga in en kladdkaka i ugnen ;) Men bullarna blev faktiskt väldigt goda ändå.
Denna bakning gjorde jag för min kära släkt som kom hem till mig för inflyttningsfika, så det var mys!
Fick lite nödvändigheter som t.ex vattenkokare, våffeljärn, potatisskalare, te, olivolja m.m. Mycket bra!


Kommentarer
Postat av: Susann

Tack för igår!

Bullarna var SUPERGODA!

Kram!

2011-09-12 @ 07:38:56
URL: http://liladrommar.blogg.se/
Postat av: ElinAmanda

säger som mor, bullarna var awesome! :D tack för igår <3

2011-09-12 @ 09:54:47
URL: http://elinamanda.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för igår! Bullarna var kanon det får inte dröja för länge......

2011-09-12 @ 21:51:21
Postat av: Åsa

Det var jag dom skrev :)

2011-09-12 @ 21:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0