Flying without wings

Detta är ju riktigt sorgligt...Detta band som jag näst intill växt upp med, ska splittras!
Älskade Westlife !
Tror att jag började lyssna ganska så intensivt runt 11-12 års åldern. Jag köpte alla deras album, singlar, dvds, hade hela mina väggar fyllda med bilder på dem. Köpte till och med små utklipp från tidningar från annonser i tidningen OKEJ! Ja.. jag var helt besatt! Favoriten var/är Nicky, mest pga hans underbara röst. Jag såg dem även två gånger live och båda gångerna hade jag med mig Elin och Ester, som också var/är trogna WL-fans! Haha, när vi skulle se dem i Globen, så var vi på vårt hotellrum och fixa till oss med färgspray i håret. Vilka färger? Jo, grön, vit och orange. Irlands flagga! Herregud.. jag ska ha bilder på oss från det tillfället någonstans, måste hitta dem bara!

Kommentarer
Postat av: ElinAmanda

vad är det du säger !?!?!? :O :(

2011-10-20 @ 21:34:14
URL: http://elinamanda.webblogg.se/
Postat av: ElinAmanda

fy va tråkigt! ;o det tycker vi inte om.. :/

2011-10-20 @ 22:12:42
URL: http://elinamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0