You'll find a way

Såhär har jag sett ut idag och igår, då det har varit föreställningar med dansskolan.
Dansar ju Feminine Vibe och hade låten You'll find a way, som är känd ifrån filmen Fame. Tycker att det har gått bra, men jag kan inte släppa att jag tycker att Dansverkstan är bättre. Bättre struktur på uppträdanden, bättre planering m.m. Det som var bättre nu är att vi uppträdde på en bättre scen och lokal. Det är väl det enda.. Så om jag fortsätter här i Skövde nästa termin återstår att se. Kanske kommer tillbaka till Dansverkstan ändå.. vi får se :)


Kommentarer
Postat av: haidisblog ▲

Hoppas du får en rolig start på helgen! :D hihi ska du se idol ikv? :D

2011-11-25 @ 16:32:06
URL: http://haidisblog.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

snyggt!



Hoppas du har en skön helg och får en fin första advent!!



//Anna

driver webshoppen och klädmärket Avanna

snygga unika designade tshirts linnen magtröjor tygkassar.

Just nu fraktfritt med koden FREE

2011-11-26 @ 21:04:25
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0