TrettondeMars

Först nu har jag tid vid datorn. Har haft ganska så fullt upp i helgen.
I fredags var det överraskningsfest för Fredrik som fyllde jämt och vi hade samlat släkt och vänner för att fira honom!
Allt gick som det skulle och jag tror allt att han blev lite tagen ;)

Igår åkte vi upp till Sthlm för lite shopping, en aning stressig shopping, för min del iaf...
Att hinna med alla butiker på några timmar är ganska svårt, men det gick! Sedan på kvällen var det ju final i MF och det får man ju inte missa. Jag trodde att vi skulle till något ställe där man kunde kika på storbild, men... vi hamnade faktiskt på självaste Globen! Sjukt bra!

Och ja, det var rätt bidrag som vann! Tack och lov..
Det hade kvittat om det hade blivit Danny eller Eric, bara det inte blev Moniker m.fl.
Sverige kanske har lärt sig till slut! Till och med den utländska juryn tyckte ju om Eric, Danny osv, så det var ju bra, att inte svenska folket och juryn var oeniga. Som vi var förra året...
Det borde gå bättre i ESC i år. Kan vi få in opera till finalen, borde vi få in Eric!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0