TjugotredjeJanuari

Helgerna går lika fort som vanligt, vare sig om man man har mycket att göra eller inte.
Haft en bra helg ändå! Tog det lugnt i fredags med mat på Orient Palace och sedan slapp i soffan framför Let's Dance. Igår så blev det stan och lunch med mor, moster och Elin. Mycket trevligt! :) Kikade runt på stan, då Elin shoppade loss. Jag höll min plånbok kvar i väskan under hela vistelsen bland butikerna! Har ju shoppingförbud...Har iofs alltid det mer eller mindre! Vi kikade även in i min lägenhet, som just nu håller på att renoveras totalt. Kommer nog bli super! Senare på eftermiddagen/kvällen så var det ju handboll som gällde, dock blev jag helt plötsligt bjuden på fest och det tackar jag inte nej till och speciellt inte när man får chansen att träffa Matilda :) Hade en mycket trevlig kväll! Och idag som de allra flesta söndagar, har jag inte gjort något alls. Legat i soffan framför tvn och kikat på film, handboll, Solsidan osv. Härligt att det går bra för Sverige! Hoppas att det håller i sig.

I veckan som kommer, så blir det nog lugnt. Jobb som vanligt och har även en ansiktsbehandling inplanerad, härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0