SjundeJanuari

Har varit tyst några dagar här och det betyder väl att det inte har hänt något speciellt så. Idag har jag varit på ett ställe där jag aldrig varit på förr...nämligen Ullared! Åkte dit med Matilda, Malin & Emelie tidigt imorse med stopp vid Lager 157 också. Lager var ju inget att ha.. men på Ullared blev det lite inköp iallafall! Dock massa småsaker som jag ska ha till min lägenhet. Lagom med folk var det också, eller ja, det var mycket folk, men tydligen inte så mycket som det brukar vara. Men alla dessa jäkla vagnar alltså... Man måste nästan skapa trafikregler för dessa!
Om jag kommer åka tillbaks, återstår att se.
Men jag har haft en riktigt trevlig dag med flickorna iallafall :)

Imorgon blir det fest hos Matilda! Woho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0