FörstaDecember

Första december och plusgrader.. Det var ett tag sedan!
Tycker att det kan vara så här ett tag, sedan kan det komma liite snö runt jul och nyår. Sedan kan det ta och försvinna igen :) Snö är ju bara jobbigt.. orkar liksom inte fastna i snödrivor med bilen igen. Eller halka, så man får ont i svanskotan.. eller skotta bort all snö hela tiden.
Ja, ni hör ju hur jobbigt det låter.. ;)

Hepp, nu ska jag ta mig en kopp te och gosa ner mig i soffan!
Imorgon blir det jobb och direkt efter det, drar jag ner med Tv4-bussen ner till Gbg för att gå på Idol i år igen!

Kommentarer
Postat av: Susann

Fick du åka med igen......?

Vem fick stå över eller fick ni fler platser?

Avundsjuk!

Ha en härlig kväll! Ska kolla efter er på tv:n :)

2011-12-01 @ 20:27:03
URL: http://liladrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0