AndraAdvent

Andra advent och slutet på helgen. Bara att förbereda sig på en ny vecka..
Men i helgen har jag vilat upp mig ganska så rejält, om man bortser från fredagskvällen då Idol stod på schemat. Och det blev som jag ville, Moa åkte ur och det var helt rätt. Vem som vinner i finalen, spelar inte så stor roll. De är sjukt bra båda två! Sen på lördagen sov ja bort halva dagen.. Lite onödigt vill tyckas, men jag hade ändå inget planerat, så det gjorde väl inget. På kvällen drog jag och hälsade på Ester på jobbet och blev kvar där i två timmar :) Mycket trevligt! Idag har jag inte fått så mycket gjort heller, träffat familj och släkt på kvällen med middag och sedan bio, självklart måste man se Breaking Dawn fler än en gång på bio ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0