TolfteSeptember

Söndag återigen.
Jag har iallafall haft en mycket bra helg och har tillbringat den med Elin :) Började med att vi käkade på Orienten och sedan gick vi och hyrade The Bounty Hunter. Vi hade "bjudit hem" min bror och Michaela för att kika på filmen med oss, men filmen var faktiskt en flopp.. Bättre har man sett!
Lördagen drog jag och Elin till stan för att kika runt lite. Elin hittade ett par pumps som hon ska ha med på resan i höst, mycket snygga :) Jag gick inte tomhänt hem, utan kom hem med en kofta och en skinnjacka från Jofama by Kenza :) Nöjd! Idag har jag inte gjort något alls och det är en perfekt söndag!

Denna är nu min!

Snygg skinnjacka med avtagbar fårpälskrage.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0