SjuttondeSeptember

Idag kom mina älskade skor från Jeffery Campbell som jag beställde från Nelly.se igår. Riktigt snabba levernaser får jag säga! Till skillnad från H&M som tar typ 2 månader på sig att skicka ut ens beställning... Iallafall, Tog på mina älskade Campbellskor och började göra mig iordning inför middagen med flickorna. Det var jag, Tidde, Victoria, Josse och hennes vän :) Så det var en mycket trevlig kväll! Skulle egentligen satt oss på Harrys, men osmarta som vi var, så hade vi inte bokat bord, så det var ju fullt. Satte oss istället på Husaren och pratade om allt mellan himmel och jord! Trevligt trevligt som sagt.

Imorgon är det Gbg som gäller! Jimmy fyller 25 år, så det blir lite släktfirande :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0